sâmbătă, 12 martie 2011

What about today?

 Hmm, azi... Azi a fost una dintre cele mai naşpa zile din viaţa mea.
 Dimineaţa, m-am trezit la 6, pentru că mai apoi să merg să-mi fac analizele. Apoi am venit acasă şi am stat în faţa calculatorului, lâncezind.
 Mâine cred că merg să-mi cumpăr din centru o pereche de adidaşi pe care am văzut-o acum câteva zile, că prea mi-a rămas gândul la ei!
 Momentan am o durere de cap infernală datorită oboselii. M-aş culca, dar e târziu şi mna, ce fac la noapte?
 Tra la la, săptămâna viitoare am olimpiadă. Alta. Din nou. Da. Abia aştept, sincer.
 Aa şi salutări minunatei mele doctoriţe căreia îi e lene să răspundă la un telefon nenorocit şi care o face pe mama să urce pe pereţi de îngrijorare.
 Ps: Japan, I'll just pray for you. Never say it's too late!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu